
REGULAMIN
-
OV Studio Urody Sandra Vitenko ul. Powstańców Śląskich 45/U16, 01-355 Warszawa, NIP 5223203091, tel. 793 993 293
-
Godziny otwarcia salonu
-
Wtorek, Czwartek, Piątek: 9:00–20:00
-
Poniedziałek, Środa: 9:00–17:00
-
Sobota: 8:00–15:00
-
Niedziela: nieczynna
-
-
Klientem Salonu jest osoba pełnoletnia lub niepełnoletnia za zgodą opiekuna prawnego. W przypadku osoby niepełnoletniej Usługodawca jest uprawniony przed wizytą do wglądu stosownej zgody opiekuna prawnego oraz do odmowy świadczenia Usługi w przypadku braku takiej zgody.
-
Każdy Klient zobowiązany jest do zapoznania się z regulaminem salonu przed skorzystaniem z usług.
-
Klient powinien stawić się w Salonie na max. na 10 minut przed rozpoczęciem Usługi. O każdym potencjalnym spóźnieniu, Klient powinien poinformować Salon telefonicznie z odpowiednim wyprzedzeniem.
-
Salon dopuszcza spóźnienie Klienta do max. 15 minut, po tym czasie usługa zostanie odwołana lub skrócona. Każdy przypadek opóźnienia rozpatrywany jest indywidualnie przez Usługodawcę.
-
Koszt usługi zależy od długości, gęstości włosów i trudności wykonania.
Zapraszamy na darmową konsultację i wycenę usługi indywidualnie.
-
Klienci powinni przychodzić na umówioną wizytę bez osób towarzyszących.
-
Akceptujemy płatności gotówką, kartą oraz przelewem bankowym.
-
Klient jest zobowiązany do podania informacji na temat swojego stanu zdrowia, jeśli jest to konieczne do podjęcia decyzji o wykonaniu określonej usługi oraz podpisania oświadczenia o świadomości zagrożeń wynikających z zabiegu. W niektórych sytuacjach przy rezerwacji usługi jest konieczny pobranie zadatku przez Usługodawcę Sandra Vitenko.
-
Odwołaj wizytę 24h przed rozpoczęciem usługi. W przypadku nieodwołania wizyty we wskazanym terminie więcej niż 3 razy, Usługodawca ma prawo nie umawiać nowych terminów lub odwołać zarezerwowaną wizytę danemu Klientowi.
-
Dbamy o wysokie standardy higieny, wszystkie narzędzia są sterylizowane w autoklawie.
-
Osoby pod wpływem alkoholu lub środków odurzających nie będą obsługiwane w salonie.
-
Salon zastrzega sobie prawo do odmowy wykonania usługi w przypadku naruszenia regulaminu przez Klienta lub w sytuacji kiedy Usługodawca nie może sprostać oczekiwaniom Klienta.
-
Personel salonu ma prawo odmówić wykonania usługi w przypadku naruszenia regulaminu przez Klienta lub w sytuacji kiedy Usługodawca nie może sprostać oczekiwaniom Klienta.
-
Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za zniszczenie odzieży Klienta.
-
Klient ponosi koszty ewentualnych zniszczeń wyposażenia salonu.
-
Reklamacje dotyczące wykonanych usług są rozpatrywane w terminie 14 dni od daty wykonania usługi. Reklamacje muszą być składane osobiście w salonie. Klient zobowiązany jest również do zgłoszenia reklamacji przed wizytą w innym salonie celem poprawy usługi.
-
W przypadku uporczywego odwoływania wizyt przez Klienta w terminie późniejszym niż dozwolony niniejszym regulaminem albo niestawiania się na umówioną wizytę bez odwołania wizyty we wskazanym terminie więcej niż 3 razy, Usługodawca jest uprawniony do odmowy świadczenia lub rezerwacji kolejnej wizyty danemu Klientowi.
-
Voucher można kupić na kwotę lub usługę. Jest ważny 6 miesięcy od zakupu.
Data wprowadzenia regulaminu: 01.09.2024